Anvelope ridicate de la centru
La Anvelope Bacau, avem obiectivul de a simplifica procesul de cumpărare a anvelopelor noi. Astfel, oferim un serviciu de ridicare de la centrul Primstop din Bacău, eficient și fără costuri suplimentare, astfel încât să economisești atât timp, cât și bani.
Alege anvelopele
dintr-o gamă variată
Plată online
securizată cu 3D Secure
Anvelopele sunt livrate
la Primstop Bacău
Ridică anvelopele
la data și ora stabilită
Alege anvelopele
dintr-o gamă variată
Plată online
securizată cu 3D Secure
Anvelopele sunt livrate
la Primstop Bacău
Ridică anvelopele
la data și ora stabilită
Anvelope ridicate de la centru
- Dacă efectuezi comanda până la 12:00 (din Luni până Vineri), anvelopele din stocul național se trimit în ziua respectivă. Dacă comanzi după 12:00 (de Luni până Vineri), trimiterea anvelopelor se va face în ziua următoare. Pentru comenzile din weekend, expedierea se realizează Luni sau Marți, în funcție de numărul de comenzi.
- Ne străduim să oferim un serviciu de ridicare al anvelopelor rapid și eficace, având ca obiectiv să îți ajungă anvelopele în 24-48h de când plasezi comanda. E important de știut că durata de livrare poate fi mai lungă în momente de vârf, când companiile de curierat sunt foarte solicitate (perioade de sezon pentru anvelope de vară/iarnă, sărbători, vreme nefavorabilă și altele).
- Dacă alegi să montezi anvelopele pe cont propriu sau să le duci la o vulcanizare, decizia îți aparține. Serviciul nostru de ridicare de la centru îți oferă această flexibilitate. Asigură-te doar să alegi opțiunea de ridicare de la Primstop Bacău în procesul de finalizare comandă.
- Deținem un stoc vast de anvelope în depozitele noastre din România și ai posibilitatea să le ridici direct din Bacău. Nu percepem taxe pentru serviciul de ridicare. Dacă ai nevoie de mai multe detalii sau ajutor, te invităm să ne scrii pe chat-ul live sau să ne trimiți un mesaj la contact@anvelopebacau.ro
Cele mai frecvente întrebări
Comenzile ajung la centrul din Bacău în 24-48h de când sunt plasate, în funcție dacă au fost efectuate înainte sau după ora 12:00. Te informăm că în perioadele cu mare aflux sau datorită problemelor legate de curieri, pot apărea întârzieri.
Serviciul de ridicare este complet gratuit.
Dacă dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne trimiți un e-mail la contact@anvelopebacau.ro. Nu uita să incluzi numărul de referință al comenzii.
La Anvelope Bacau, ne dedicăm pentru a-ți garanta cea mai plăcută experiență.
Un aspect esențial este să te ținem la curent de-a lungul întregului proces până când produsele sunt la tine.
Suntem conștienți că dialogul este esențial pentru o experiență online liniștită, mai ales după finalizarea tranzacției. Astfel, pentru a te ține informat despre stadiul comenzii, oferim notificări la următoarele etape:
• Confirmarea comenzii – odată cu înregistrarea acesteia
• Anunț de expediere cu codul AWB – atunci când comanda este expediată
• Acord pentru programarea montajului – dacă ai optat pentru montaj la atelier.
Dacă, neașteptat, se ivește o problemă pe parcurs, te vom alerta prin telefon sau e-mail și vom găsi o soluție împreună.
Nu. Serviciul nostru de ridicare de la centru este ideal pentru cei care optează să monteze anvelopele singuri sau să le transporte la o stație de vulcanizare după preferințe.
Dacă vrei să folosești serviciile Primstop de montaj, alege opțiunea “montaj” după ce ai selectat anvelopele. Pentru mai multe detalii, verifică aici: https://anvelopebacau.ro/cum-montam-la-atelier/
Comenzile ajung la centrul din Bacău în 24-48h de când sunt plasate, în funcție dacă au fost efectuate înainte sau după ora 12:00. Te informăm că în perioadele cu mare aflux sau datorită problemelor legate de curieri, pot apărea întârzieri.
Serviciul de ridicare este complet gratuit.
Dacă dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne trimiți un e-mail la contact@anvelopebacau.ro. Nu uita să incluzi numărul de referință al comenzii.
La Anvelope Bacau, ne dedicăm pentru a-ți garanta cea mai plăcută experiență.
Un aspect esențial este să te ținem la curent de-a lungul întregului proces până când produsele sunt la tine.
Suntem conștienți că dialogul este esențial pentru o experiență online liniștită, mai ales după finalizarea tranzacției. Astfel, pentru a te ține informat despre stadiul comenzii, oferim notificări la următoarele etape:
• Confirmarea comenzii – odată cu înregistrarea acesteia
• Anunț de expediere cu codul AWB – atunci când comanda este expediată
• Acord pentru programarea montajului – dacă ai optat pentru montaj la atelier.
Dacă, neașteptat, se ivește o problemă pe parcurs, te vom alerta prin telefon sau e-mail și vom găsi o soluție împreună.